Wie gaat onze droger voor auto’s ontwerpen en bouwen?

WILBA techniek zoekt een gemotiveerde stagiair voor het ontwerpen van een droogsysteem in een wasstraat voor auto’s en kleine bussen. Het droogsysteem moet uiteraard voldoen aan verschillende parameters ten aanzien van energieverbruik en droogtijd. Ook moet de installatie de contouren van een bus of auto kunnen volgen. Bij het ontwerpen kan je gebruik maken van reeds uitgewerkte modules en onderdelen. Hierna realiseer en test je het eerste demo exemplaar in de wasstraat. Voor de werkzaamheden beschikt het vooruitstrevende bedrijf over een moderne, uitstekend uitgeruste werkplaats te Beltrum. Tijdens de verschillende fasen van de opdracht zullen verschillende ervaren technici je met raad en daad bij staan. Kortom een uitdagende opdracht voor een zelfstandige stagiair binnen een klein bedrijf met een informele werksfeer.
Neem je deze uitdaging aan?
Neem dan direct contact op met de coördinator van de stichting Biomassa: 06 232246963 of info@stichtingbiomassa.nl
Opdrachtgever: WILBA Techniek
Aan de hand van de behoefte en vragen van haar klanten ontwikkelt, realiseert en onderhoudt WILBA Techniek wasstraten voor diverse soorten voertuigen, alsook (innovatieve) installaties voor de Agri en Food sector. Meedenken met de klant en uitstekende service staan daarbij voorop. Het bedrijf heeft thans tien werknemers en is gevestigd te Beltrum. WILBA Techniek werkt door heel Nederland met een accent in de Achterhoek.

Overige Informatie
Standplaats: Beltrum
Gewenste opleiding: Werktuigbouw of Mechatronica
Vergoeding: €300,- per maand
Aanvang opdracht: In overleg zo spoedig mogelijk

De duur van de stage kan worden afgestemd met de studiebehoefte. Interesse gewekt? Neem dan direct contact op met de coördinator van de stichting Biomassa: 06 232246963 of mail je cv en motivatiebrief direct naar info@stichtingbiomassa.nl tav Hayo Canter Cremers.